poniedziałek, 5 lutego 2018

5 lutego

WSPANIAŁE UWOLNIENIE

Od chwili, kiedy przestałem kwestionować, mogłem zacząć dostrzegać i odczuwać. Właśnie wtedy Drugi Krok stopniowo i niepostrzeżenie zaczął towarzyszyć mi w życiu. Trudno mi powiedzieć ,przy jakiej okazji i którego dnia uwierzyłem w Siłę Większa ode mnie, ale z całą pewnością mam tę wiarę dzisiaj. Aby to osiągnąć musiałem jedynie zaprzestać walki i stosować cała resztę programu AA z taka gorliwością,na jaka było mnie stać.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 29
Po latach nurzania się w nieokiełzanej samowoli, Krok Drugi przyniósł mi wspaniałe uwolnienie od poczucia osamotnienia. W podróży,jaką teraz odbywam, nic nie jest już tak bolesne ani trudne jak kiedyś. Zawsze nadarza się ktoś, z kim mogę podzielić się ciężarami życia. Drugi Krok umocnił moją więź z Bogiem; i dziś rozumiem,że moje szaleństwo, rozbuchane ego i brak zdrowia duchowego były ze sobą dziwnie splecione. Uwalniam się od szaleństwa i osiągam zdrowie duchowe, jeśli podporządkowuję swoje rozbuchane ego Temu, który ma ramiona szersze niż ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz