poniedziałek, 12 lutego 2018

12 lutego

ŹRÓDŁO NASZYCH KŁOPOTÓW

Egoizm, egocentryzm - owa koncentracja na samym sobie! To właśnie jest, jak sadzimy,zasadnicze źródło naszych kłopotów.
Anonimowi Alkoholicy, str. 52
Jakie zadziwiające jest odkrycie, że świat i wszyscy ludzie będą istnieli i dadzą sobie radę- ze mną czy beze mnie! Jakąż ulgę przynosi świadomość, że ludzie,rzeczy i miejsca będą trwać w doskonałym stanie bez mojej kontroli i kierownictwa. Nie sposób wyrazić słowami zachwytu, jaki płynie z mojej wiary w to,że oprócz mnie i poza mną istnieje jakaś Siła Większa niż ja sam. Ufam,że poczucie oddzielenia od Boga, jakiego dziś doświadczam, pewnego dnia zniknie. A na razie wiara musi mi posłużyć za drogę ku centrum mojego życia.

1 komentarz:

  1. Codzienne Refleksje https://anonimowiocaleni.pl/literatura/

    OdpowiedzUsuń