wtorek, 12 grudnia 2017

12 grudnia

WSPÓLNA DROGA DO ROZWIĄZANIA PROBLEMU

Faktem nadzwyczajnym dla każdego z nas jest to, że odkryliśmy wspólną drogę do rozwiązania problemu. Znaleźliśmy sposób, który aprobujemy w imię, którego możemy połączyć się w braterskiej i harmonijnej akcji. To jest Wielka Nowina, którą objawia ta książka wszystkim cierpiącym z powodu alkoholizmu.
Anonimowi Alkoholicy, str. 14
Najbardziej dalekosiężnym wyrazem Dwunastego Kroku była publikacja naszej Wielkiej Księgi, czyli “Anonimowych Alkoholików”. Niewielu dorównuje temu, co książka ta uczyniła w kwestii niesienia posłania AA. Ja osobiście wychodzę poza siebie, ku ludziom, i robię po prostu to, co mogę. Nawet jeśli nikt nie prosił mnie o sponsorowanie i mój telefon rzadko dzwoni, to i tak jestem w stanie pomagać innym w ramach Dwunastego Kroku. Aktywnie uczestniczę w “braterskiej harmonijnej akcji”.
Na mityngi przychodzę nieco wcześniej, aby przywitać się z ludźmi i pomóc przygotować sale; dzielę się też na nich swoim doświadczeniem, siłą i nadzieją.
Na miarę moich możliwości staram się także służyć. Moja Siła Wyższa daje mi dokładnie to, czego w danym punkcie zdrowienia potrzebuję, aby wykonać to, czego Ona ode mnie oczekuje; jeśli tylko pozwolę Jej we mnie działać, niemal automatycznie uzyskam gotowość do pełnego realizowania Dwunastego Kroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz