czwartek, 23 listopada 2017

23 listopada

WYSTAW TWARZ KU ŚWIATŁU

Pogłębiaj swoją wiarę. Wystawiaj twarz ku światłu, nawet jeśli na razie nie przejrzałeś.
Jak to widzi Bill, str. 3
Pewnej październikowej niedzieli, podczas mojej porannej medytacji, wyjrzałem przez okno, by popatrzeć na rosnący przed domem jesion. Natychmiast zachwyciło mnie jego porażające piękno, złocista barwa! Gdy oniemiały wpatrywałem się w to stworzone przez Boga dzieło sztuki, liście zaczęły jeden po drugim opadać, ogołacając wszystkie gałęzie.
Na myśl o zbliżającej się zimie ogarnął mnie smutek, ale gdy tak zastanawiałem się nad nieuchronną zmianą pór roku, dotarło do mnie Boże przesłanie. Tak jak drzewa tracą liście jesienią, by na wiosnę wypuścić nowe pędy i zakwitnąć, podobnie i mnie Bóg pomógł wyzbyć się kompulsywnych i egoistycznych postaw i zachowań, ażebym mógł w pełni rozkwitnąć, stając się trzeźwym i radosnym uczestnikiem AA. Dzięki Ci Boże, za zmianę pór roku i za moje nieustanne zmieniające się życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz