czwartek, 16 listopada 2017

16 listopada

CODZIENNE ZMAGANIE

To, co naprawdę zdobyliśmy, jest codziennym zmaganiem o utrzymanie osiągniętego stanu.
Anonimowi Alkoholicy , str. 73
Utrzymanie osiągniętego przeze mnie stanu przypomina codzienną pracę, przygotowanie się do maratonu, systematyczny trening w basenie i na bieżni. Zachowanie dobrej kondycji duchowej wymaga modlitwy i medytacji. Jedyny i najważniejszy sposób na doskonalenie mojej więzi z Siłą Wyższą polega na modleniu się i medytowaniu. Wobec alkoholu jestem bezsilny w takim samym stopniu, w jakim nie mogę zawrócić biegu rzeki; żadna ludzka siła nie była w stanie przezwyciężyć mojego alkoholizmu. A teraz mogę napawać się radością, szczęściem i mądrością. Posiadłem moc darzenia miłością i reagowania na otaczającą mnie rzeczywistość z wiarą w rzeczy nie zawsze widoczne gołym okiem. Moje codzienne zmaganie oznacza, że choćby nie wiem jak trudny czy bolesny wydawał się dzisiejszy dzień, to zawsze mogę zaczerpnąć z mocy Programu, aby pozostać wolny od mojej przebiegłej, podstępnej i potężnej choroby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz