czwartek, 19 października 2017

19 października

KORZEŃ WSPÓLNOTY AA

Zasada, że nie zdobędziemy wytrwałej siły, jeśli już na samym początku nie uznamy się za całkowicie pokonanych, jest korzeniem, z którego wyrasta i rozwija się cała nasza Wspólnota.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 24
Pokonany – i świadom swojej klęski – stanąłem w progu AA; czułem się osamotniony i byłem pełen lęku przed nieznanym. Jakaś siła pochodząca z zewnątrz podniosła mnie z łóżka, doprowadziła do książki telefonicznej, następnie na przystanek autobusowy i wreszcie pod drzwi Anonimowych Alkoholików. Gdy znalazłem się w środku, doznałem uczucia miłości i akceptacji – czyli czegoś, czego nie czułem od czasów wczesnego dzieciństwa. Oby nigdy nie opuściło mnie to poczucie cudu, którego doświadczyłem tamtego pierwszego wieczoru na mityngu – było to bowiem najwspanialsze wydarzenie w moim życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz