poniedziałek, 26 grudnia 2016

26 grudnia

Myśl przewodnia AA

Cieszę się, że mogę być cząstką wielkiej, międzynarodowej Wspólnoty AA. Jestem tylko jednym z wielu, ale mam w niej swoje własne miejsce i role do odegrania. Jak to dobrze, że żyję w czasie, kiedy i ja mogę się przyczynić do rozwoju ruchu AA. Świadomość, że jestem potrzebny i użyteczny, napawa mnie radością i satysfakcją. Wiem, po co żyję, i mam określone cele. Zatracając się w wielkim dziele pomocy, na nowo odnajduję siebie.
Pytanie

Czy jestem wdzięczny za to, że należę do Wspólnoty?

Medytacja

Medytacja pomaga nam się odprężyć i rozwinąć siłę ducha. Wreszcie możemy służyć sobą ludziom i wspierać ich, choćby i w drobnych sprawach. Pomaganie innym jest dla nas źródłem szczęścia. Nie zamartwiajmy się zbytnio przypadkami, w których wydajemy się być bezradni - efekty naszych wysiłków zawsze pozostawiajmy Sile Wyższej. Kroczmy przez życie dokładając wszelkich starań i robiąc co w naszej mocy, ale wystrzegajmy się przymusu i przesady. Bądźmy wierni i oddani Bogu, a zarazem w mądrze pojęty sposób czerpmy z życia pełnymi garściami i radujmy się jego pięknem.

Modlitwa

Modlę się, abym poświęcił swe życie wielkiemu dziełu służby i pomocy.
Modlę się, abym umiał czerpać satysfakcję z dobrze spełnionych zadań, obowiązków i powinności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz