środa, 21 grudnia 2016

21 grudnia

Myśl przewodnia AA

Czy przestałem czuć się wewnętrznie rozdarty i przegrany? Czy powierzyłem siebie Wspólnocie i Sile Wyższej? Czy uleczyłem swoją duszę? Czy zmieniłem swój światopogląd i sposób myślenia? Jeśli czuję, że wkroczyłem na nową drogę życia, mogę się podjąć wszystkiego i wszystkiemu sprostać. Mogę być o siebie spokojny, ponieważ osobiście doświadczyłem zbawiennych skutków działania Programu. A skoro tak, to czy nadal będę stosować się do jego zasad? Czy będę je sumiennie realizować w życiu, dając z siebie wszystko?
Pytanie

Czy wciąż zamierzam kierować się zasadami Wspólnoty AA?

Medytacja

W cichych chwilach skupienia wyczul się na Boże przewodnictwo. Zanim podejmiesz dziś jakąś decyzję, uważnie rozważ ją w swoim sumieniu i pójdź za jego głosem. Pozwól, by powiedziało ci ono, co masz zrobić, a od czego powinieneś się powstrzymać. We wszystkich dzisiejszych wydarzeniach dostrzeż część Wielkiego Planu. Siła Wyższa poprowadzi cię we właściwym kierunku. Cierpliwie oczekuj chwili, w której poczujesz, że dokładnie wiesz, jak powinieneś postąpić - w chwili, w której doznasz oświecającego oddziaływania Ducha Bożego.

Modlitwa

Modlę się, abym usłyszał dzisiaj w głębi duszy słowa Bożego przewodnictwa.
Modlę się, abym podążał dziś za głosem swojego sumienia i czynił to, co uważam za słuszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz