wtorek, 15 listopada 2016

15 listopada

Myśl przewodnia AA

Wyzbyłem się również chorobliwej nadwrażliwości, toteż trudniej mnie teraz zranić, dotknąć, skrzywdzić czy obrazić. Przestałem traktować siebie nazbyt serio, a tego, co mi się przydarza, nie uważam już za najważniejsze na świecie. Kiedyś dąsałem się z byle powodu, wciąż czułem się pominięty i zlekceważony. Za pomocą alkoholu uciekałem od wszelkich nieprzyjemnych sytuacji, z którymi „się nie wyrabiałem". Teraz, jeśli trzeba, potrafię ze spokojem przyjmować razy, baty i ciosy dla mojego ego. Zresztą od kiedy jestem w AA, nie przywiązuję już takiej dużej wagi do spotykających mnie afrontów. No i wreszcie przestałem się nad sobą użalać.
Pytanie

Czy poradziłem sobie z nadwrażliwością?

Medytacja

Przejawy Bożej Mocy były, są i zawsze będą dostrzegalne w naszym życiu. Moc Boża dokonuje cudownego dzieła przemiany i uzdrowienia. Jeśli człowiek umie całkowicie powierzyć się Bogu i Jemu też pozostawia wybór czasu, miejsca i sposobu, prędzej czy później na niego samego i na jego życie zaczyna zbawiennie oddziaływać Moc Boża. Zdobądźmy się więc na wiarę w nieograniczoną potęgę Siły Wyższej i zaufajmy, że w wybranym przez siebie momencie stworzy nas na nowo.

Modlitwa

Modlę się, abym wierzył w nieograniczone możliwości Bożej Mocy.
Modlę się, abym był pewien, że Bóg jest w stanie całkowicie odmienić moje życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz