niedziela, 23 października 2016

23 października

Myśl przewodnia AA

Trzecią nagrodą jest moja prawość - nauczyłem się być szczery i uczciwy.
Cóż to za ulga! Nareszcie nie muszę kłamać, kręcić, kombinować ani udawać Bóg wie kogo. Gram w otwarte karty i wykładam je na stół, mówiąc: „Jestem tym, kim jestem". Owszem, mam niechlubną przeszłość i bardzo jej żałuję - ale tego nie mogę już zmienić: co się stało, to się nie odstanie. Za to teraz moje życie jest otwartą księgą - postępuję najwłaściwiej, jak potrafię. A jeśli popełnię błąd, nie będę się uchylał od odpowiedzialności. Chcę brać życie takim, jakim ono jest. Skończyłem z uciekaniem...
Pytanie

Czy jestem szczery i uczciwy?

Medytacja

Jakkolwiek paradoksalnie to brzmi, aby żyć naprawdę, musimy bardziej ufać niewidzialnym siłom duchowym niż materii, którą widzimy na własne oczy. Zresztą w ostatecznym rachunku okazuje się, że wszechświat należy do krainy symboli i pojęć abstrakcyjnych. Jedynie oddziaływanie duchowe doprowadza do harmonii między ludźmi, a jego efekty widoczne są na co dzień. Zmiany w ludzkim życiu i osobowości są rezultatem potęgi niewidzialnych sił, które dokonują cudów w nas i z naszą pomocą.

Modlitwa

Modlę się, abym wierzył w Niewidzialne Siły Duchowe.
Modlę się, aby o ich istnieniu przekonywały mnie cudowne rezultaty ich oddziaływania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz