piątek, 21 października 2016

21 października

Myśl przewodnia AA

Skoro omówiliśmy już cechy pełnowartościowego uczestnika ruchu AA, przyjrzyjmy się teraz czekającym go nagrodom. Co otrzymałem na mojej nowej drodze życia ? Przede wszystkim znam i rozumiem siebie lepiej niż kiedykolwiek przedtem. Wiem, co mi dolega i jak mogę sobie pomóc. Przestałem się też czuć samotny. Widzę w sobie jednego z wielu ludzi chorych na alkoholizm, a także jednego z tych, którym udało się skutecznie okiełznać tę chorobę. Nie uważam już siebie za „potępieńca" czy „wybryk natury". Czuję, że znalazłem swoje miejsce na tym świecie.
Pytanie

Czy zaczynam rozumieć siebie?

Medytacja

„Stoję u wrót i pukam, jeśli ktoś usłyszy mój głos i wpuści mnie do środka, to wejdę tam i pozostanę na zawsze".
Duch Boży puka do drzwi twej duszy, pragnąc wkroczyć w twoje życie; nieważne, kim jesteś ani jakie są twoje zasługi czy zbrodnie - ważne, czy twoje serce tęskni za Bogiem. Nastaw uszu i uważnie wsłuchaj się w ciche stukanie - a potem uchyl drzwi i dopuść do siebie Ducha Bożego.

Modlitwa

Modlę się, abym pozwolił Duchowi Bożemu zamieszkać w moim sercu, albowiem przepełni mnie to radością i niezmąconym spokojem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz