sobota, 1 października 2016

1 października

Myśl przewodnia AA

Im mniej będę dawał z siebie, tym mniejsza będzie skuteczność i zasięg działania Wspólnoty. Czy od aktywności powstrzymuje mnie onieśmielenie, zakłopotanie czy lęk? Egocentryczna nieśmiałość bywa oznaką pychy – wynika ze swego rodzaju „celebrowania” siebie i przesadnej troski o to, by „dobrze wypaść”. A przecież nasze małe potknięcia i śmiesznostki są w gruncie rzeczy bez znaczenia – wcale nie musimy się martwić o to, co inni sobie o nas pomyślą. A zresztą wrażenie, jakie na nich wywieramy, nie zależy od perfekcji czy wzniosłości naszych wysiłków, lecz raczej od tego, ile w nie wkładamy serca i czy działamy w dobrej wierze.
Pytanie

Czy obawa przed tym, że nie najlepiej wypadnę, powstrzymuje mnie od rozmaitych pożytecznych form aktywności?

Medytacja

Zwracaj się do Boga o moc, która pozwoli ci być skutecznym. Pamiętając, że jest On jedynym niezawodnym źródłem siły, uczynisz swe życie pożytecznym. Pełen pokoju i mądrości, skutecznie pomożesz innym odnaleźć siebie i wkroczyć na własna drogę. Proś Siłę Wyższą o wsparcie duchowe dla ciebie i wszystkich drogich ci ludzi. Zjednaj swe zamiary z wolą Boga i gorliwie ją wypełniaj. Niepowodzenia i błędy są często efektem zbytniego polegania na sobie.

Modlitwa

Modlę się o niezachwiane przekonanie, że z Bożą pomocą wszystko co słuszne będzie dla mnie osiągalne i wykonalne.
Modlę się, aby Boże przewodnictwo uczyniło mnie wydajnym i pożytecznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz