sobota, 4 czerwca 2016

4 czerwca

Myśl przewodnia AA

Od kiedy zaprzestałem picia, w moim życiu dzieje się wiele dobrego.
Lubię budzić się rano w dobrym zdrowiu i nastroju. Cieszy mnie sprawność mego umysłu.
Czerpię zadowolenie z pracy. Szczęściem napawa mnie miłość moich dzieci i zaufanie, jakim mnie darzą. Czuję się lekki i spokojny, gdyż nie lękają mnie wyrzuty sumienia. Satysfakcji dostarcza mi fakt, że nareszcie stałem się dla ludzi kimś wiarygodnym. Piękno natury przyprawia mnie o zachwyt i wzruszenie. Swoją przyszłość widzę w jasnych barwach. Moje życie nabrało sensu i zmierza we właściwym kierunku.
Pytanie

Zapewne wysoko cenię sobie to wszystko, nieprawdaż?

Medytacja

Nadając kształt swemu życiu, z surowca, jakim dysponujesz, powinieneś formować dobro i piękno - niechaj twoja "twórczość" stanie się wyrazem ducha. Materia to glina, której nadajemy postać ducha.
Trzeba, byśmy wpierw zdemaskowali egoizm - którym podszyte są nasze pragnienia, motywy, słowa i postępki - a następnie rozprawili się z nim tak, by uczynić z niego oręż w walce o prawdę i dobro. Modelując swój charakter i los, dostrzeżesz właściwy kierunek zmian i podążając tą drogą, będziesz mógł stać się człowiekiem szlachetnego pokroju.

Modlitwa

Modlę się, abym kształtując swe życie, działał na rzecz dobra, prawdy i piękna.
Modlę się, aby nie zniechęcało mnie powolne tempo zachodzących we mnie zmian.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz