poniedziałek, 30 maja 2016

30 maja

Myśl przewodnia AA

Jestem jednym z wielu - jestem jedyny i niepowtarzalny - ale jednocześnie jestem członkiem i częścią Wspólnoty. By rozbudzić uśpione we mnie życie, winienem stosować się do zasad rozwoju duchowego. AA jako ruch ma oczywiście wymiar ludzki, lecz jako Wspólnota Najwyższych Celów posiada też wymiar boski. Przynależąc do niej, zmierzam ku lepszemu życiu i zbliżam się do Boga. Prawdę mówiąc, moje uczestnictwo w AA poczytuję sobie za zaszczyt; dlatego bez narzekań i ociągania się przyjmę przewidzianą dla mnie część obowiązków i odpowiedzialności. Jeśli w jakimś stopniu zaniedbuję swoje powinności i wkład, w tymże stopniu traci na tym cała Wspólnota. Jeśli zaś osiągam sukces, staje się on też sukcesem całego ruchu.
Pytanie

Czy powyższą prawidłowość uznaję za swoje credo - credo członka Wspólnoty?

Medytacja

"Chwalmy Pana" - lecz cóż to jednak oznacza ? Oznacza to wdzięczność za wszystkie cuda wszechświata i dobrodziejstwa twego życia. Chwal Boga swoją wdzięcznością i pokorą - natchnie cię to mocą przezwyciężania siebie, albowiem wdzięcznych i pokornych nie ima się pokusa czynienia zła. Będziesz się czuł bezpieczny, wiedząc, że wszystko zmierza ku dobremu. Zwróć więc swoje oczy ku Sile Wyższej i chwal Ją ze wszystkich sił.

Modlitwa

Modlę się, abym umiał być wdzięczny za wszystkie błogosławieństwa mego życia.
Modlę się, aby stać mnie było na pokorę, ponieważ wiem, że na nie nie zasługuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz