czwartek, 14 kwietnia 2016

14 kwietnia

Myśl przewodnia AA 

Mówiąc o swej pracy w policji, pewien kapitan przytoczył kiedyś kilka przypadków, w których przyczyną tragedii było pijaństwo. Opowiedział swym słuchaczom o mężczyźnie, który pokłóciwszy się z żoną pod wpływem alkoholu, zakatował ją na śmierć, a następnie po prostu wyszedł z domu, by pić dalej. Opowiedział też o człowieku, który w stanie nietrzeźwym zbytnio zbliżył się do krawędzi kamieniołomu i spadł z dużej wysokości, ponosząc śmierć na miejscu. 

Pytanie 

Czy podobne opowieści przywodzą mi na pamięć motto naszej Wspólnoty: „Tylko dzięki Łasce Bożej”? 

Medytacja 

Czyniąc duchowość trzonem mego istnienia, zdołam zachować równowagę. Bóg użyczy mi spokoju i opanowania, o ile tylko będę się o nie modlił. Równowaga zapewni mi siłę, jakiej potrzebuję do prawidłowego współistnienia z innymi. Pokój ducha będzie w mym życiu coraz bardziej odczuwalny. Sprawy materialne winny odgrywać dla mnie rolę drugoplanową. Jeśli za nadrzędną wartość w moim życiu uznam duchowość, zapewni mi ona spokój pośród codziennych zmagań i obowiązków. 

Modlitwa 

Modlę się, ażebym szedł przez życie z Bogiem. 
Modlę się, aby nigdy nie opuszczał mnie pokój ducha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz