wtorek, 12 kwietnia 2016

12 kwietnia

Myśl przewodnia AA 

W trzeźwym życiu może mnie spotkać wiele dobrego; zaznam w nim niejednej przyjemności, odniosę rozmaite korzyści. Kiedy człowiek przedrze się przez gęstą mgłę pijaństwa, świat zaczyna sprawiać całkiem miłe wrażenie. We Wspólnocie poznasz smak prawdziwej przyjaźni; znajdujesz pracę, odzyskujesz miłość swoich bliskich; codziennie rano budzisz się spokojny i wypoczęty; nareszcie dobrze się odżywiasz; czerpiesz satysfakcję zarówno z zajęć domowych, jak i zawodowych. Dzieje się tak, ponieważ jesteś trzeźwy. 
Pytanie

Czy jestem przekonany, że trzeźwe życie może przynieść mi wiele dobrego? 

Medytacja 

Będąc w potrzebie, dajmy Bogu szansę przyjścia nam z pomocą. Najpierw musimy ową potrzebę dostrzec i nazwać... Jej istnienie uświadamiamy sobie, kiedy odczuwamy własną bezradność wobec jakiejś trudności, wady czy słabości. Przyznajemy wówczas, że potrzebna jest nam pomoc. A wtedy trzeba, byśmy mieli w sobie wiarę w Bożą Moc, zdolną tę potrzebę zaspokoić. By jakakolwiek potrzeba mogła zostać zaspokojona, musimy dać wyraz naszej głębokiej wierze. To sprawi, że Siła Wyższa zacznie działać w naszym życiu. Wiara jest kluczem do niewyczerpanych zasobów Jej potęgi. 

Modlitwa 

Modlę się, abym umiał się przyznać, że potrzebuję pomocy, i wierzył, że Bóg zaspokoi wszystkie moje potrzeby w najlepszy dla mnie sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz