środa, 16 marca 2016

16 marca

Myśl przewodnia AA 

Większość z nas, zanim zdecydowała się zaprzestać picia, musiała stanąć przed przysłowiową ścianą z betonu. Czuliśmy się zapędzeni w kozi róg - dojrzewała w nas gotowość do poddania się. Nie wiedzieliśmy jednak, do kogo zwrócić się z prośbą o pomoc - betonowa ściana była gruba i lita; nie dostrzegliśmy w niej żadnej szczeliny, a cóż dopiero drzwi. Dopiero Wspólnota AA uchyliła przed nami drzwi wiodące do trzeźwości. Proponując nam uznanie własnej bezsilności wobec alkoholu i wskazując wiarygodne źródło wsparcia i skutecznej pomocy, Wspólnota umożliwiła nam przekroczenie magicznego progu i przedostanie się na drugą stronę życia. 
Pytanie 

Czy przestąpiłem próg drzwi wiodących do trzeźwości? 

Medytacja 
Moim jedynym celem winno stać się wykonywanie przewidzianej dla mnie pracy na rzecz Boga. Nie wolno mi dopuścić do tego, by sprawy materialne odwiodły mnie od kształtowania osobowości i uzdrawiania stosunków międzyludzkich: ulegając pokusom materialnym, straciłbym z oczu podstawowy cel mego życia. Nie mam czasu na zajmowanie się wszystkimi różnorodnymi sprawami tego świata - muszę wyspecjalizować się w tym, do czego mnie stworzono i powołano, gdyż na tym będę się znał najlepiej. 

Modlitwa 

Modlę się, ażeby sprawy materialne nie przesłaniały mi prawdziwego celu mego życia.
Modlę się, abym skupił się na tym, co mogę robić najlepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz