wtorek, 1 marca 2016

1 marca

Myśl przewodnia AA 

Gdy przyłapuję się na tym, że zaczynam myśleć o wypiciu drinka, mówię sobie tak: „Przestań się znów tym zajmować – to naprawdę nie twoje zmartwienie; złożyłeś swój problem w ręce Boga, więc niech tam sobie spokojnie zostanie”. Dzięki temu oddalam od siebie chęć napicia się i całkiem zapominam o kieliszku. 
Jednym z najważniejszych elementów Programu jest szczere i uczciwe „oddanie” Bogu naszego problemu alkoholowego – tak by więcej Mu go nie „odbierać”. Jeśli pozwolimy Mu go zatrzymać na zawsze i ochoczo przystąpimy do współpracy z Nim, to uda nam się zachować trzeźwość. 
Pytanie 

Czy jestem zdecydowany nigdy więcej nie „odbierać” Bogu mojego problemu alkoholowego? 

Medytacja 

Abym mógł wzrastać i rozwijać się duchowo, potrzebny jest nieprzerwany wysiłek. Muszę kierować się zasadami życia duchowego - z wytrwałością, miłością, cierpliwością i nadzieją. Przestrzeganie owych zasad sprawi, że wielkie góry trudności zmienią się w ledwie dostrzegalne wzniesienia; zdołam uciszyć każdą burzę i zawsze podniosę się z upadku; ci, którzy mnie znają, ujrzą, że Bóg jest dla mnie najwyższym autorytetem. Napełniony Duchem Bożym, znajdę życie, uzdrowienie i moc. 

Modlitwa 

Modlę się, ażeby Duch Boży zamieszkał w mojej duszy i był dla mnie najcenniejszym skarbem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz