niedziela, 3 stycznia 2016

3 stycznia

Myśl przewodnia AA 

W AA dowiedziałem się, na czym polega alkoholizm - na podstawie zdobytej tam wiedzy sam mogłem orzec, czy jestem chory. Gdy uznałem się za uzależnionego od alkoholu, otwarcie nazwałem siebie alkoholikiem. Czy od tamtej pory żyję w sposób zalecany ludziom chorym na alkoholizm? 
Czy czytam literaturę AA? Czy nabyte wiadomości odnoszę do własnej osoby i praktycznie stosuję w życiu? Czy wciąż przyznaję, że jestem alkoholikiem? 
Pytanie 

Czy gotów jestem wyznać to zawsze wtedy, gdy moja szczerość może komuś pomóc ? 

Medytacja 

Będę inny - narodzę się na nowo. Potrzebuję do tego Bożej pomocy. Przepełni mnie Duch Boży: natchnie mnie swą siłą i wymaże gorycz przeszłości. Nabiorę otuchy, okażę wytrwałość i odwagę. Wkroczę na drogę rozwoju. Każdy dzień przyniesie coś dobrego, o ile postaram się żyć tak, jak wierzę, że oczekuje tego ode mnie moja Siła Wyższa. 

Modlitwa 

Modlę się, abym uczył się życia tak, jak uczy się dziecko. Modlę się, bym nie kwestionował Bożych Zamiarów, lecz ochoczo się na nie zgadzał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz