poniedziałek, 11 stycznia 2016

11 stycznia

Myśl przewodnia AA 

Im dłużej jesteśmy w AA, tym bardziej naturalny wydaje nam się nasz nowy sposób życia; poprzednie pijackie życie było przeciwne naturze. Obecne, trzeźwe, to dla nas droga najzdrowsza i najbardziej korzystna. W początkowych latach picia nasze życie nie różniło się drastycznie od życia innych ludzi; gdy jednak bez reszty pogrążyliśmy się w nałogu, zamieniło się ono w chory koszmar. 

Pytanie 

Czy zdaję sobie nareszcie sprawę z tego, że moje niegdysiejsze postępowanie poważnie odbiegało od normy? 

Medytacja 

Będę dziękował Bogu za wszystko - nawet za niepotrzebne z pozoru komplikacje i wyzwania losu. Zdobędę się na wdzięczność i pokorę; oprę na nich moją relację z Siłą Wyższą. Zadowolę się tym, co od Niej otrzymam. Będę otwarty na wszystko, co Bóg odkryje przede mną. Wierzę, że podczas mojej wędrówki przez nowe życie dotrze do mnie wiele cennych prawd. 

Modlitwa 

Modlę się, abym umiał być wdzięczny za to, co otrzymałem, a na co nie zasługuję. Modlę się, ażeby moja wdzięczność umocniła we mnie pokorę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz