sobota, 31 maja 2014

Życie w trzeźwości...

Jest to pierwsza lektura, jaką przeczytałem na początku mej drogi do trzeźwości. Jeszcze będąc na oddziale otrzymałem ją w prezencie od osoby, która wiedziała, co będzie dla mnie dobre i najwyraźniej widziała we mnie coś, czego ja jeszcze wtedy nie dostrzegałem. Z perspektywy czasu stwierdzam, że był to strzał w dziesiątkę.
"Życie w trzeźwości" powstało przy udziale alkoholików i w oparciu o ich liczne doświadczenia. Siłą rzeczy lektura tej książki jest jak praca u podstaw. Stara prawda jest bowiem taka, że alkoholik nie oszuka alkoholika, bo on go zna. Zna i rozumie jego życie, przeżycia i skutki różnorakich czynów. Na tej podstawie powstało opracowanie, które składa się z kilkunastu praktycznych porad co robić, by zmienić swe życie. Jest to książka, którą moim zdaniem przeczytać winny również osoby współuzależnione, rodziny, czy bliscy, gdyż w przystępny sposób ułatwi im to zrozumienie bardzo wielu spraw. Szczerze polecam.
... ...
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz