środa, 7 maja 2014

Mój kącik petanque na halt24...

Właśnie przed chwilą, za namową kolegi Jacka, utworzyłem na portalu halt24.com grupę sympatyków petanque. Dlaczego petanque? 
Trzeźwienie wymaga ode mnie pewnej aktywności. Takiej, która wypełnia czas poświęcany kiedyś na picie. Tak właśnie. Nałogowe picie wymaga naprawdę sporo czasu, a gdy nagle tego picia zabraknie może pojawić się pustka. Warto ją zatem wypełnić, coby nie zwariować lub nie powrócić do aktywności alkoholowej.
Kocham petanque i dlatego od jakiegoś czasu się w nią angażuję.


Obecnie intensywniej, a przez to, że w pełni na trzeźwo - z pewnością bardziej skutecznie. Nawet jeśli nie osiągnę w tej dziedzinie żadnych spektakularnych wyników, to jednego mogę być pewny. Jako osoba trzeźwa nie zawiodę nikogo tym, że nagle moja aktywność maleje, gdyż jestem nawalony. Niestety tak się zdarzało w przeszłości. Potrafiłem umówić się z kimś na turniejowy wyjazd i dotrzeć rano nawalony jak automat. To było straszne w swych skutkach...

No ale, na dzień dzisiejszy to przeszłość i mogę trzeźwo realizować moją pasję zarówno w realnym, jak i wirtualnym świecie. Wspomnianą na początku grupę znaleźć można tutaj >>.
texte et photo par Raphaël

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz