środa, 1 stycznia 2014

Raphaël-wa...

Co oznacza ten tytuł i po co jest ten blog?

Raphaël to ja, Rafał. WA jest umownym skrótem, który można rozwinąć choćby jako "wyznania alkoholika". Szata graficzna całości pozostaje identyczna z moim blogiem głównym http://raphael-eu.blogspot.com/, który piszę już od dłuższego czasu. Jestem do niej przyzwyczajony i moi Szanowni Telewidzowie również.
Od dłuższego czasu zastanawiałem się, czy założenie bloga o tematyce związanej z alkoholizmem, a konkretnie z moim trzeźwieniem ma jakikolwiek sens. Czy i w jaki sposób może mnie to zaszkodzić? W zasadzie nie mam pojęcia. Mam nadzieję, że nie. Czuję tym samym jakąś wewnętrzną potrzebę, by pisać na ten temat. Wydaje mnie się, że może to w czymś pomóc. Pomóc mi oczywiście, bo moje trzeźwienie jest tak naprawdę głównie moją sprawą, czy moim problemem. Na chwilę obecną odczuwam ogromną potrzebę zmiany swojego życia i dlatego będę czynił to, co może mnie to ułatwić.
texte par Raphaël

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze robisz, trzezwiej i nie pozwol nigdy, aby alkohol zdominowal Ciebie i Twoje zycie.
    Pamietaj, ze:
    " Najwieksza wladza czlowieka jest wladza nie nad innymi, ale wladza nad samym soba" Badz wiec SILNY!!
    Nigdy nie pilam i nie bylam uzalezniona, ale wiem jak wyglada zycie alkoholika, bo moj tato nim byl. Moze wlasnie dzieki niemu, a moze przez niego nigdy nie wazalam sie pic!!
    Pisze, aby Ci powiedziec, ze to co robisz ma ogromny sens, byc moze w przyszlosci Twoje dzieci beda mialy wspanialego, dobrego ojca, a przede wszystkim obecngo w ich zyciu, tak wyznego dla nich czlowieka!!
    Zycze Ci tego z calego serca, a takze abys byl silny i wytrwaaly w tym, co robisz. Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że to napisałaś, że w ogóle napisałaś. To dla mnie ważne. Serdecznie dziękuję.

      Usuń