piątek, 24 sierpnia 2018

24 sierpnia

ZAGADKA, KTÓRA DZIAŁA

Być może da się znaleźć wyjaśnienie doświadczeń duchowych takich jak nasze, wszakże ja sam często próbowałem wyjaśnić własne, ale udało mi się zaledwie opowiedzieć jak to się stało. Wiem, jak to odczuwałem i jakie to przyniosło rezultaty, jednak teraz widzę, że nigdy w pełni nie zrozumiem związanych z nim, głębiej ukrytych “dlaczego” i “jak”.
Jak to widzi Bill, str. 313
Podczas pewnego otwartego mityngu AA doznałem głębokiego przeżycia duchowego, które sprawiło, że wreszcie wyrzuciłem z siebie tę"tajemnicę": "Jestem alkoholikiem!" Od tamtego dnia nie miałem alkoholu w ustach. Mógłbym powtórzyć wam słowa, które usłyszałem tuż przed wstąpieniem do AA,i opowiedzieć,jak wielkie wywarły na mnie wrażenie - jednak d l a c z e g o stało sie tak a nie inaczej,nie potrafię wytłumaczyć.Wierzę,że jakaś Siła Większa niż ja sam wybrała mnie,abym zdrowiał - ale nie wiem,czemu.Staram się nie martwić tym,czego jeszcze nie wiem,ani zbytnio się nad tym nie zastanawiać; zamiast tego ufam,że jeśli będę dalej pracował nad Dwunastoma Ktokami,stosował zasady AA w codziennym życiu i dzielił się historią mojego zycia,to będę pomalutku prowadzony ku głębokiej i dojrzałej duchowości,dzięki której ćoś zostanie wyjawione.A na razie cieszę się darem,jakim jest dla mnie zaufanie do Boga,praca nad Krokami i pomaganie innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz