piątek, 20 lipca 2018

20 lipca

USUNIECIE NASZYCH BRAKÓW

...teraz słowa: “sam z siebie jestem niczym; to Pan czyni dzieła”- zaczynamy budzić nadzieję i nabierać sensu.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 76
Pracując nad Krokiem Siódmym, muszę pamiętać, że nie ma w nim pustych, wykropkowanych miejsc, w które mógłbym coś wstawić. Krok ten nie brzmi bowiem: “Zwróciliśmy się do Niego w pokorze (wypełnij puste miejsce), aby usunął nasze braki”.

Przez całe lata nie istniejące puste miejsce wypełniałem takimi oto okrzykami: “Pomóż mi!”, “Użycz mi odwagi!”, “Użycz mi siły!” itp. Krok ten mówi po prostu, ze Bóg usunie moje braki. Jedyna praca, jaką sam muszę wykonać, to “zwrócić się do Niego w pokorze”; dla mnie oznacza to zwrócenie się do Niego ze świadomością, że sam z siebie jestem niczym – że to Pan “czyni dzieła”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz