niedziela, 17 czerwca 2018

17 czerwca

GŁĘBOKO W NAS SAMYCH

Głęboko w nas samych znaleźliśmy Wspaniałą Rzeczywistość.
Bo tylko w Niej można coś znaleźć… wejrzyjcie wewnątrz samych siebie… Z takim nastawieniem, świadomość wiary na pewno do was nadejdzie.
Anonimowi Alkoholicy, str. 46-47
Poszukałem pomocy AA, ponieważ zaznałem głębi rozpaczy, samotności i przygnębienia. Gdy zacząłem zdrowieć i zmierzyłem się z pustką i ruiną mojego życia, z wolna otworzyłem się na możliwość uleczenia, jaką oferuje program AA. Chodzenie na mityngi, zachowywanie trzeźwości i praca nad Krokami pozwoliły mi z rosnącą uwagą wsłuchiwać się w tłumiony dotąd głos własnej duszy. Co dzień z nadzieją i wdzięcznością czekałem na pewność swojej wiary i niezawodną miłość, której zawsze tak bardzo pragnąłem w życiu. Proces ten doprowadził mnie do spotkania z Bogiem – takim, jakim ja Go pojmuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz