niedziela, 27 maja 2018

27 maja

BEZ ROZCKLIWIANIA SIĘ NAD WŁASNĄ WINĄ

Dzień po dniu próbujemy chociaż odrobinę przybliżyć się do Bożej doskonałości. A zatem nie ma powodu płaczliwie się skarżyć ani obwiniać
Jak to widzi Bill, str. 15
Gdy odkryłem, że w Dwunastu Krokach AA nie ma ani jednego zakazu, byłem naprawdę poruszony – gdyż odkrycie to otworzyło przede mną olbrzymie wrota. I dopiero wtedy uświadomiłem sobie, czym jest dla mnie AA;
AA nie jest programem nakazów, tylko programem zaleceń;
W AA nie panuje zaostrzony rygor, tylko wolność;
AA nie zachęca do płakania nad naszymi wadami i błędami, tylko do pracy nad usunięciem i naprawieniem ich;
AA nie stanowi kary, tylko wybawienie;
AA nie woła: “Biada mi!” za wszystkie moje grzechy – dawne i obecne;
AA woła: “Chwała niech będzie Bogu!” za postępy, które dziś czynię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz