sobota, 19 maja 2018

19 maja

BEZINTERESOWNE DAWANIE

Sponsor… dobrze wie, że praca z podopiecznym uczyniła, jego życie bogatsze – przypadł mu w udziale zaszczyt bezinteresownego dawania.
Jak to widzi Bill, str. 69
Gdy po raz pierwszy zetknąłem się z Programem, koncepcja “bezinteresownego dawania” była dla mnie trudna do zrozumienia. Kiedy inni chcieli mi pomóc, stawałem się podejrzliwy. Myślałem wtedy; “Czego będą za to ode mnie chcieli?” Ale szybko sam zaznałem radości pomagania innemu alkoholikowi i zrozumiałem, czemu inni odnosili się tak na początku do mnie. Moje nastawienie uległo zmianie i zapragnąłem pomagać innym ludziom. Czasem trochę się niecierpliwiłem, bo strasznie chciałem, żeby inni również przeżywali radość trzeźwości i czuli, że życie może być piękne. Gdy moje życie jest miłującego Boga – jakkolwiek Go pojmuję – i gdy rozdaję tę miłość innym alkoholikom, to ogrania mnie poczucie jakiegoś szczególnego bogactwa, które trudno mi wyjaśnić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz