piątek, 11 maja 2018

11 maja

NOWE POCZUCIE PRZYNALEŻNOŚCI

Dopóki nie zdobyliśmy się na wypowiedzenie, z pełną szczerością, nurtujących nas konfliktów i dopóki nie wysłuchaliśmy podobnego wyznania kogoś innego wciąż nie mieliśmy poczucia przynależności.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 58-59
Cztery lata po wstąpieniu do AA odkryłem wolność od ciężaru skrywanych emocji, sprawiającego mi ogromny ból. Ból ten ustąpił dzięki pomocy uczestników AA i profesjonalistów spoza Wspólnoty - uzyskałem pełne poczucie przynależności i spokój. Odczułem tez radość i miłość od Boga, której przedtem nigdy nie doświadczyłem. Potęga oddziaływania Kroku Piątego budzi we mnie niemal część.

1 komentarz:

  1. Poczucie, że posiada się wsparcie i można na kimś polegać jest ważnym elementem terapii. Pamiętam gdy mój przyjaciel należący do AA dowiedział się o czymś takim jak terapia hipnozą wtedy poprosił mnie o rozmowę i co myślę o tej terapii. Dziś z perspektywy czasu uważam, że to był drugi najważniejszy krok w jego życiu zaraz po odważeniu się aby zgłosić się do AA.

    OdpowiedzUsuń