środa, 25 kwietnia 2018

25 kwietnia

WKROCZYĆ W NOWY WYMIAR

W ostatnich latach picia wola oporu gdzieś się ulotniła. A jednak gdy przyznajemy się do całkowitej klęski i stajemy się gotowi wypróbować zasady AA, obsesja picia opuszcza nas i wkraczamy w nowy wymiar - doświadczamy wolności płynącej od Boga, jakkolwiek Go pojmujemy.
Jak to widzi Bill, str. 283
Należę do tych szczęśliwców, którzy doznali nadzwyczaj dramatycznej przemiany w życiu.
Przekroczywszy próg AA - samotny i rozpatrzony - czułem się tak pokonany, że z łatwością gotów byłem uwierzyć we wszystko, co usłyszę.
A usłyszałem, między innymi, takie oto zdanie: "To może być twój ostatni kac; ale możesz też dalej kręcić się w kółko". Człowiek, który je wypowiedział, był w nieporównaniu lepszym stanie niż ja. Koncepcja uznania własnej klęski spodobała mi się - i od tamtej pory jestem wolny. Moje serce usłyszało to, czego nigdy nie był w stanie usłyszeć mój umysł: "Bycie bezsilnym wobec alkoholu to nic wielkiego". Jestem wolny i pełen wdzięczności!

1 komentarz: