niedziela, 4 marca 2018

4 marca

PIELENIE OGRÓDKA

Istotą wszelkiego wzrostu i rozwoju jest gotowość do zmian na lepsze i gotowość do wzięcia na siebie odpowiedzialności za konsekwentne ich wprowadzenie.
Jak to widzi Bill, str. 115
Zanim dotarłem do Kroku Trzeciego,zostałem uwolniony od swojej zależności od alkoholu; ale gorzkie doświadczenia pokazały mi,że nieprzerwana trzeźwość wymaga nieprzerwanych wysiłków.
Od czasu do czasu zatrzymuję się i z uwagą przyglądam poczynionym przeze mnie postępom. Za każdym razem stwierdzam, że mój ogródek jest coraz bardziej wyplewiony - ale za każdym razem znajduję nowe chwasty, które rosną w miejscach,o których myślałem, że już je do cna wyplewiłem.
Z punktu zamierzając się na nią łopatą (łatwiej je wyplewić,gdy są jeszcze młode), przez chwilę podziwiam też drobne warzywa i wybujałe kwiaty, których wzrost jest wynagrodzeniem za moje wysiłki.Moja trzeźwość rozrasta się,dojrzewa i przynosi efekty.

1 komentarz:

  1. https://anonimowiocaleni.pl/codzienne-refleksje-2-kwietnia/

    OdpowiedzUsuń