środa, 7 lutego 2018

7 lutego

DROGA DO WIARY

Prawdziwa pokora i otwarty umysł mogą doprowadzić do wiary, a każde spotkanie AA jest gwarancją, że Bóg przywróci nas do zdrowienia, jeżeli szczerze Go o to poprosimy.
12 kroków i 12 tradycji, str. 35
Przez moje ostatnie picie wylądowałem w szpitalu, kompletnie załamany. Właśnie wtedy przemknęło mi przed oczyma całe moje dawne życie. Uświadomiłem sobie, że za sprawa picia skazałem siebie na przeżycie wszystkich możliwych koszmarów. Moja własna samowola i obsesja picia wtrąciły mnie w otchłań halucynacji, urwanych filmów i bezbrzeżnej rozpaczy. W końcu pokonany, zwróciłem się do Boga o pomoc. Jego Obecność kazała mi uwierzyć. Uwolniono mnie od przymusu picia, a wraz z nim opuściły mnie też iluzje i zwidy. Teraz niczego się już nie boję. Wiem,ze jestem poczytalny i że wiodę zdrowe i odpowiedzialne życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz