piątek, 2 lutego 2018

2 lutego

W PODDANIU SIĘ JEDYNY RATUNEK.

Dla tak zwanego typowego alkoholika cechą charakterystyczną jest narcystyczna, egocentryczna struktura osobowości zdominowana przez poczucie wszechmocy, oraz chęć utrzymania swej wewnętrznej integralności za każdą cenę....
Alkoholik nie może wewnętrznie ścierpieć podporządkowania się innemu człowiekowi lub Bogu. On sam, alkoholik, jest i musi pozostać panem swojego przeznaczenia. Będzie zaciekle,do upadłego walczyć, aby ten stan zachować.
Anonimowi Alkoholicy wkraczają w dojrzałość, str. 404
Wielką tajemnicą pozostaje odpowiedź na następujące pytanie:
"DLACZEGO NIEKTÓRZY Z NAS UMIERAJĄ NA SKUTEK ALKOHOLIZMU WALCZĄC O ZACHOWANIE NIEZALEŻNOŚCI, SWOJEGO JA, PODCZAS GDY INNI WYDAJĄ SIĘ BEZ WYSIŁKU TRZEŹWIEĆ W AA?"
Pomoc od Siły Wyższej - dar trzeźwości - nadeszła do mnie w chwili, gdy niewytłumaczalne w innym przypadku pragnienie zaprzestania picia zbiegło się we mnie z gotowością do zaakceptowania sugestii wysuwanych przez uczestników AA. Musiałem się poddać, albowiem tylko zwrócenie się do Boga i moich towarzyszy niedoli mogło mnie uratować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz