środa, 14 lutego 2018

14 lutego

OCZEKIWANIA,A NIE ŻĄDANIA

wbij do głowy każdemu alkoholikowi te prawdę, iż zdrowieć może on niezależnie od kogoś czy czegoś. Jedynym warunkiem zdrowienia jest zaufanie Bogu i uporządkowanie własnego życia.
Anonimowi Alkoholicy, str. 85
Częstym tematem mitingów jest kwestia radzenia sobie z oczekiwaniami. Nie ma nic złego w spodziewaniu się postępów we własnym rozwoju, oczekiwaniu czegoś dobrego od życia lub liczeniu na przyzwoite traktowanie ze strony innych. Kłopot zaczyna się wtedy, gdy moje oczekiwania zmieniają się w żądania. Nie zawsze dostanę to,czego sobie życzę, i nie zawsze sprawy potoczą się po mojej myśli - ponieważ od czasu do czasu ludzie mogą mnie zawieść. Tak więc,pytanie brzmi: Jak na to zareaguję?
Czy będę użalał się nad sobą lub złościł?
Czy odpłacę pięknym za nadobne i jeszcze pogorszę sytuację?
Czy może zaufam mocy Boga i uwierzę,że moje pozorne niepowodzenia obróci On w dobrodziejstwa?
Może zapytam Go, czego mam się na tych doświadczeniach nauczyć?
Może - choćby nie wiem co - będę wciąż robił to, co uważam za słuszne?
Może znajdę czas na to, aby moją wiarą i spotykanymi mnie błogosławieństwami podzielić się z innymi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz