sobota, 20 stycznia 2018

20 stycznia

PRZERWIJ TO, CO ROBISZ I POPROŚ O WSKAZÓWKI.

Jeśli w ciągu dnia poczujemy zdenerwowanie lub ogarną nas wątpliwości, przerwijmy na chwilę nasze zajęcia. Prośmy o właściwą myśl lub kierunek działania.
Anonimowi Alkoholicy, str. 75-76
Z pokorą proszę dziś moją Siłę Wyższą o łaskę, która pozwoli mi oddzielić namysłem pierwszy impuls od działania: która ostudzi chłodnym powiewem moja potencjalnie rozgorączkowaną reakcję; która ukróci obcesowość łagodnym spokojem; która da mi czas na przekucie osadu w bezstronny opis; która powstrzyma mój język i uciszy mnie w porę, nim zdążę przystąpić do ataku lub obrony.
Przyrzekam wypatrywać każdej okazji pozwalającej mi zwrócić się o przewodnictwo do mojej Siły Wyższej. Wiem, gdzie znajduje się ta moc; spoczywa ona we mnie i jest czysta niczym wijący się między wzgórzami strumień, są to moje własne wewnętrzne zasoby, których istnienia nawet nie podejrzewałem. Dziękuję swojej Sile Wyższej za świat rozjaśniony światłem i przesycony prawdą, który widzę, gdy pozwalam, by to Ona kształtowała moją wizję. Ufam dziś mojej Sile Wyższej i mam nadzieję, że Ona także ufa, iż zdobędę się dziś na cały konieczny wysiłek, aby znaleźć właściwą myśl bądź kierunek działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz