niedziela, 12 listopada 2017

12 listopada

PORANNE MYŚLI

Pytaj Go podczas porannej medytacji,co możesz zrobić każdego dnia dla kogoś, kto jeszcze jest chory.
Anonimowi Alkoholicy,str.143
Przez wiele lat rozmyślałem nad wolą Boga wobec mnie, wierząc, że moim przeznaczeniem jest być może życie niezwykłe i wspaniałe.W końcu – jako że urodziłem się w rodzinie o specyficznym wyznaniu – czy już w dzieciństwie nie powiedziano mi, że należę do “wybranych”? Wreszcie, po długim czasie -gdy zastanawiałem się nad powyższym fragmentem – przyszło mi do głowy, że Bóg chce po prostu, abym co dzień stosował w życiu Dwunasty Krok programu AA. Co więcej, zdałem sobie też sprawę, że powinienem robić to najlepiej jak potrafię. Szybko przekonałem się,że praktyka ta pomaga mi zharmonizować moje życie z przebiegiem danego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz