środa, 20 września 2017

20 września

SIŁA WYŻSZA JAKO PRZEWODNIK

Bacz na to, aby twoja więź z Bogiem była właściwa, a tobie i wielu, wielu innym przydarzą się wielkie rzeczy. Dla nas jest to Wielka Prawda.
Anonimowi Alkoholicy, str. 143
Właściwa więź z Siłą Wyższą wydawała mi się niemożliwym do spełnienia zaleceniem. Moja bezładna przeszłość pozostawiła we mnie poczucie winy i wyrzuty sumienia – i zastanawiałem się, jak niby “cała ta sprawa z Bogiem” miałaby we mnie zadziałać. W AA powiedziano mi, abym powierzył swoje życie i wolę opiece Boga, jakkolwiek Go pojmuję. Nie mając się już do kogo zwrócić, padłem na kolana i wykrzyknąłem: “Boże, nie umiem tego zrobić! Proszę, pomóż mi! “Gdy uznałem swoją bezsilność, w mojej ciemnej duszy zamigotało nieśmiałe światełko – i pojawiła się we mnie gotowość do pozwolenia Bogu, by prowadził mnie przez życie. Kiedy uczyniłem Go swoim przewodnikiem, zaczęły mi się przydarzać wspaniałe rzeczy, i mogłem naprawdę trzeźwieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz