środa, 19 października 2016

19 października

Myśl przewodnia AA

Czy zdaję sobie sprawę z tego, że nie wiem, ile mi czasu zostało? Kres moich dni może być bliżej, niż przypuszczam. Czy zanim odejdę, pragnę sumiennie wypełnić wszystkie swoje powinności? A tak w ogóle, to czy obrałem sobie w życiu jakiś cel? Czy rozumiem, jak ogromne zaległości mam do odrobienia? Czy pamiętam o tym, że żyję „na kredyt"? Czy wiem, że gdyby nie Łaska Boża i Wspólnota, nie miałbym przed sobą żadnej przyszłości?
Pytanie

Czy czas, jaki mi w życiu pozostał zamierzam wypełnić działaniem na rzecz AA?

Medytacja

Uwierz, że rozpaczliwy krzyk ludzkiej duszy zawsze jest przez Boga usłyszany, choć bywa, że nie jesteśmy w stanie odczytać Bożej nań odpowiedzi. Bóg nigdy nie pozostaje obojętny na nasze wołanie o pomoc i daje nam znak, lecz my - z powodu swoich ograniczeń - nie jesteśmy go czasem świadomi. Nie wątpmy więc w Bożą Łaskę, dostępną dla każdego z nas, i gdy trzeba, prośmy o pomoc. O tym, że prędzej czy później nadchodzi, świadczą setki odmienionych istnień ludzkich.
Ty możesz być następny...

Modlitwa

Modlę się, abym zaufał, że Bóg odpowie na moje modlitwy - w wybranej przez Niego chwili.
Modlę się, abym umiał się zadowolić każdą formą odpowiedzi, jakiej mi udzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz