środa, 22 czerwca 2016

22 czerwca

Myśl przewodnia AA

Jeśli wątpisz w skuteczność Trzeciego Kroku, porozmawiaj z doświadczonymi członkami Wspólnoty - opowiedzą ci, jak wiele z niegdysiejszych problemów przestało ich dotyczyć, od kiedy powierzyli swoje życie opiece Boga, jakkolwiek Go pojmują. Pozwalając sobie na przejmowanie się jakąś jedną sprawą, automatycznie dajesz tym samym dostęp do siebie setkom innych zmartwień.
Pytanie

Czy pozwalam sobie na niepotrzebne zdenerwowanie i niepokój?

Medytacja

Nie służy mi zastanawianie się nad czekającymi mnie zadaniami, jeśli na myśl o przeszłości staje mi przed oczyma nieprzebyty bezmiar wód Morza Czerwonego. A przecież mogę być pewny, że kiedy dotrę na brzeg, wody rozstąpią się przede mną: dana mi będzie wszystka moc i odwaga, jakich potrzebuję, aby pokonać trudności i dzielnie stawić temu, co jest mi pisane. Przebrnąwszy przez Morze Czerwone, ujrzę ziemię - Krainę Ducha, w której wiele dusz współistnieje w braterstwie i harmonii. Wierzę, że kiedy ów czas nadejdzie, będę już wolny od "światowych" aspiracji i dążeń materialnych. Osiągnę spokój.

Modlitwa

Modlę się, abym odważnie stawił czoło przyszłości.
Modlę się, aby dano mi siłę, dzięki której zarówno życie, jak i śmierć witać będę bez lęku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz