czwartek, 15 marca 2018

15 marca

IDEA BOGA

...obserwując, jak inni rozwiązują swoje problemy przez przemiany duchowe, w oparciu o Siłę Wyższą, byliśmy zmuszeni porzucić wszystkie wątpliwości co do potęgi Boga. Nasze dotychczasowe idee były bezużyteczne. Ale idea Boga przynosiła praktyczne rezultaty.
Anonimowi Alkoholicy, str. 44
Niczym ślepiec, który stopniowo odzyskuje wzrok, z wolna dążyłem po omacku ku Krokowi Trzeciemu. Uświadomiwszy sobie, że jedynie Siła Większa niż ja sam może wyratować mnie z otchłani, w którą wpadłem, wiedziałem, że muszę zbliżyć się do tej Siły i mocno jej się uchwycić - a wówczas będzie ona dla mnie kotwicą na nieprzyjaznym oceanie. Choć w owym momencie była we mnie zaledwie odrobina wiary, wystarczała ona, bym zrozumiał, że już czas,abym przestał polegać na swoim pysznym ja i zastąpił je trwałą, stabilną mocą,  która może pochodzić jedynie od Siły Większej niż ja sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz