czwartek, 14 czerwca 2018

14 czerwca

GDY WSZYSTKO INNE ZAWODZI

Gdy wszystko inne zawodzi, praca z alkoholikami pozwala przeżyć następny dzień.
Anonimowi Alkoholicy, str. 12
Przyszedłszy do Wspólnoty, zrozumiałem, że działa ona cudownie, pomagając mi zachować trzeźwość. Ale czy sprawdzi się w odniesieniu do problemów “prawdziwego” życia, nie związanych z piciem? Miałem co do tego wątpliwości. Po z górą dwóch lat trzeźwienia otrzymałem odpowiedz na to pytanie. Straciłem pracę, podupadłem na zdrowiu, memu choremu ojcu na cukrzycę amputowano nogę, a bliska mi kobieta odeszła do innego – wszystko to wydarzyło się na przeciągu dwóch tygodni. Rzeczywistość brutalnie wdarła się w moje życie – a jednak AA wciąż było przy mnie, wspierając mnie, pocieszając i dodając mi sił.
Zasady, które przyswoiłem sobie w początkach trzeźwości,stały się dla mnie opoką w codziennym życiu; i nie dość,że udało mi się przetrwać trudny okres, ale także ani na moment nie przestałem pomagać nowicjuszom. AA nauczyło mnie nie pozwalać się przytłoczyć problemom, a zamiast tego – akceptować i rozumieć wszystko, co przynosi mi życie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz