piątek, 16 lutego 2018

16 lutego

ZOBOWIĄZAĆ SIĘ I ZAANGAŻOWAĆ

Zrozumienie jest kluczem do właściwych zasad i postaw, a właściwe postępowanie jest kluczem do dobrego życia.
12 Kroków i 12 Tradycji, str. 125
W procesie mojego zdrowienia nadeszła taka chwila, gdy trzeci wers "Modlitwy o pogodę ducha "- mówiący o "odróżnianiu jednego od drugiego"- pozostawił niezatarty ślad w moim umyśle. Od tamtej pory stałem się na zawsze świadom faktu,że każde moje działanie, słowo i myśli są albo zgodne, albo niezgodne z zasadami Programu. Nie mogłem już dłużej chować się za parawanem racjonalizacji lub związanego z moja chorobą szaleństwa. Jeśli miałem zbudować dla siebie(a zatem i dla tych, których kocham)radosne życie, to pozostawało mi tylko jedno wyjście: przyjęcie na siebie zobowiązań, dokonanie wysiłku zaangażowania,narzucenie sobie dyscypliny i odpowiedzialności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz