wtorek, 26 września 2017

26 września

NASZE DZIECI

Niepijącemu już alkoholikowi trudno ponownie nawiązać przyjazne stosunki z dziećmi… Po jakimś czasie dzieci zauważają jednak, że ojciec stał się innym, nowym człowiekiem… Od tego momentu zacznie się szybki postęp. Ponowne pojednanie ojca z dziećmi przyniesie cudowne zgoła rezultaty.
Anonimowi Alkoholicy, str.118 – 119
Krocząc drogą zdrowienia, otrzymałem dar, którego nie sposób kupić. Była to kartka od mojego syna, którą przysłał mi z college’u: ”Drogi tato! Nie wyobrażasz sobie, jak się cieszę, że wszystko jest w porządku. Najlepsze życzenia urodzinowe! Kocham cię”. Syn już przedtem mówił mi, że mnie kocha. Powiedział mi to na Boże Narodzenie rok wcześniej, ze łzami w oczach:” Tato, ja cię kocham! Czy nie widzisz, jaką sobie wyrządzasz krzywdę?”
Nie wiedziałem. Aż mnie w gardle ścisnęło z emocji i rozpłakałem się; tym razem jednak, po otrzymaniu tej kartki, uroniłem łzy radości, nie rozpaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz